روش های تشخیص ریمل اصل از تقلبی
نوشته شده توسط : آریاکیان

ریمل یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین لوازم آرایشی است که در کیف آرایش همه خانم ها پیدا میشود. اگر به صورت غلیظ آرایش می کنید یا جزء خانم هایی هستید که آرایش ملایم و لایت انجام میدهید قطعا از ریمل حجم دهنده استفاده میکنید. ریمل باعث زیبا و جذاب تر شدن چشم های شما می شود. تاثیرگذاری و گیرایی چشم ها زمان استفاده از ریمل افزایش پیدا می کند و این اعتماد به نفس خانم ها را بالا می برد.

استفاده از این محصول آرایشی به هر خانمی توصیه می شود، اما مسئله این است که اگر از نمونه های تقلبی استفاده کنیم نه تنها زیبایی را برای خانم ها به ارمغان نمی آورد بلکه موجب آسیب رسیدن به چشم ها و مژه ها هم می شود.

همگی از خرید اجناس فیک و تقلبی ضربه خورده ایم و می دانیم چه تبعاتی را به دنبال خواهد داشت. اما در مورد ریمل به دلیل اینکه در نزدیکی چشم قرار می گیرد بسیار مهم تر و جدیدتر می شود. این محصول جزء حساس ترین لوازم آرایشی است به طوری که تاریخ انقضاء ریمل نسبت به تمام لوازم آرایشی کمتر است. شما فقط چهار ماه فرصت دارید که از کالایی که خریداری کرده اید استفاده کنید.

خرید ریملبه دلیل مهم بودن انتخاب این محصول، باید نکاتی را در نظر بگیریم که بتوانیم ریمل اصل را از فیک و تقلبی تشخیص دهیم تا موجبات صدمه به چشم را فراهم نکنیم.

ویژگی های یک ریمل اصل
اگر شما این محصول را به دفعات خریداری کرده باشید تشخیص ریمل اصل از تقلبی برای شما بسیار ساده خواهد بود. اما حتما به نکات زیر هنگام خرید دقت کنید.

نکته اول: لوازم آرایشی را حتما از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.
قیمت محصولات از فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی بالاتر از بقیه فروشگاه ها است. اما این نکته را فراموش نکنید که شما لوازم آرایشی اصل خریداری می کنید که ضامن سلامت و زیبایی شما است.

نکته دوم: به بسته بندی لوازم آرایشی دقت بفرمایید.
بسته بندی برخی از محصولات تقلبی به قدری پایین است که با نگاه به بسته بندی متوجه فیک بودن آن می شوید.اما در بعضی بسته بندی ها به خصوص در ریمل تفاوت های ریز را باید در نظر بگیرید. پیشنهاد می کنیم که ابتدا به وب سایت برند مورد نظر مراجعه کنید و عکس بسته بندی محصول را به دقت بررسی کنید.

بسته بندی محصولی که خریداری می کنید باید دقیقا مانند عکس آنلاین آن باشد. تمام نکات را درنظر بگیرید. فونت چاپ شده روی بسته بندی، رنگ و اندازه بسته بندی، نوشته ها و رنگ چاپ شده می تواند تقلبی بودن محصول را به شما نشان دهد.

ریمل اصلنکته سوم: شماره سریال و بارکد محصول را چک کنید.
بارکد ریمل یک عدد 13 رقمی است که می تواند تقلبی یا اصل بودن آن را برای شما آشکار کند. اگر محصول فیک باشد 2 یا 3 رقم اول بارکد با کشور مبدا بسته بندی مطابقت ندارد. نکته دیگر که بسیار مشخص می باشد این است که محصولات تقلبی بی کیفیت در کل بارکد ندارند.

در مورد نمونه های اصل، شرکت های سازنده اطلاعات کافی درمورد محصول را برای مصرف کنندگان روی بسته بندی کالا درج می کنند مثلا از چه موادی تشکیل شده است. این اطلاعات را به چند زبان رسمی دنیا هم ارائه میدهند. اگر ریملی را انتخاب کردید که اطلاعات کمی به شما ارائه داد بدانید که اصل نیست!

نکته چهام: به بو و غلظت ریمل توجه کنید.
در ساخت ریمل اصل از هیچ مواد عجیبی استفاده نمی شود که باعث شود محصول دارای بو تند و زننده باشد. در نمونه های حجم دهنده که دارای خرده مژه هستند غلظت بسیار مهم است. این نوع ریمل ها دارای غلظت زیاد با رایحه ملایم هستند. در محصول را باز کنید اگر بوی تند و زننده عطر را استشمام کردید بدانید کالایی که در دست شما فیک است.

نکته پنجم: به براش و برس محصول دقت کنید.
در برخی مواقع از طریق بررسی بسته بندی محصول و بارکد محصول نمی توان به اصل بودن یا تقلبی بودن محصول برسیم. برس ریمل ها را از طریق وب سایت محصول بررسی کنید. شما چه نوع ریمل را برای خرید انتخاب کرده اید؟ برس مدل حجم دهنده با برس مدل حالت دهنده متفاوت است. این تفاوت در برس ها را از طریق وب سایت برند شناسایی کنید که زمان خرید ریمل بتوانید به راحتی تشخیص اصل یا فیک بودن را بدهید.

مقاله پیشنهادی: طرز استفاده صحیح از ریمل

نکته ششم: به دنبال محل درج لوگو برند روی محصول باشید.
شرکت های اصلی سازنده ریمل لوگو محصولات را به صورت کاملا واضح در دو جای محصول درج میکنند. اگر محصولی را دید که لوگو برند نامحسوس است، کمرنگ چاپ شده و خوانا نیست مطمئن باشید که ریمل فیک است.

نکته هفتم: مایع درون محفظه این محصول را چک کنید.
اگر مایع درون محفظه این محصول روی براش حالت گلوله گلوله شد و حالت خشکی داشت بدون شک کالا فیک و بی کیفیت است.

نکته هشتم: درب ریمل اصل کاملا بسته و چفت می شود.
درب محصول را چند بار باز و بسته کنید اگر احساس کردید که درب آن محکم نمی شود و امکان دارد هوا وارد محفظه می شود، آن را نخرید چون درب نمون اصل کاملا چفت می شود.

ریملاین نکات برای این است که دقت و توجه کنید که یک ریمل اصل و با کیفیت و استاندارد خریداری کنید. هزینه زیادی را برای نمونه های فیک و تقلبی پرداخت نکنید. استفاده از محصول فیک می تواند به چشم شما آسیب برساند و عوارضی در پی داشته باشد.

به دلیل اینکه معمولا از نمونه های حجم دهنده به صورت روزانه استفاده می شود اگر کالا تقلبی باشد عوارضی چون خارش و سوزش چشم، التهاب و قرمزی در ناحیه چشم، ترشحات زیاد و جاری شدن اشک از چشم، حساس شدن چشم ها به نور خورشید را در پی خواهد داشت. علاوه بر چشم و مزه، استفاده از ریمل غیراستاندارد موجب ایجاد چین و پروک در ناحیه اطراف چشم می شود وشما را مجبور به خرید پنکک، خرید کرم پودر و کانسیلر برای کاور کردن چروک ها می کند.

معمولا پیشنهاد می شود از ریمل به صورت مکرر استفاده نشود چرا که به مژه ها هم آسیب وارد می شود. استفاده روزانه از این محصول آرایشی مخصوصا نمونه های فیک باعث نازک شدن و ضعیف شدن تارهای مژه می شود و در نهایت ریزش مژه ها و کوتاه شدن آنها را به صورت ملموس حس خواهید کرد.

به یاد داشته باشید که لوازم آرایشی مخصوصا ریمل حجم دهنده را اگر بخواهید از برندهای معتبر خریداری کنید باید قیمت بالاتری پرداخت کنید. هیچ ارزانی بی حکمت نیست. هزینه ای که شما بابت یک ریمل اصل و باکیفیت پرداخت می کنید در اصل هزینه ای است که شما برای زیبا شدن چشم هایتان و آسیب ندیدن آنها پرداخت می کنید. داشتن چشمان زیبا در کنار سالم بودن آنها است که ارزشمند و لذت بخش می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: